{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.911 visninger | Oprettet:

radio mister signal når forlygter tændt {{forumTopicSubject}}

Hej som emnet siger. Når jeg tænder for forlygterne (nærlys/langlys) så mister radio signal/tuner. Det skal siges jeg har led pærer i forlygterne ved ikke lige om det er pga dem? Men jeg synes heller ikke det giver mening hvis der er pga led pærerne? Der sidder også led i positionslys og tågelygterne samt alle blinklys og baglys men der er ikke problemer med det kun når jeg tænder for nærlyset.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  radio mister signal når forlygter tændt
  • #1   3. jun 2017 Lyder sgu mærkeligt...
    Det kan vel ikke være noget med batteriet der ikke giver nok strøm? Er det en voldsom radio, eller noget i den stil? Ved sgu ikke lige hvad det kan være..

• #2   3. jun 2017 Batteriet er helt ny varta c30 hedder den. Og anlæg er en 2din kenwood dnx7260bt.
    Synes også det lyder virkelig mærkeligt

• #3   3. jun 2017 Alt er koblet ordentlig til osv? Det kunne måske være en fejl på batteriet hvis du siger, det er et du lige har sat i?

• #4   3. jun 2017 Ikke lige men et par måneder gammel. Hvordan skal den fejl tilsluttes? Stel til stel plus til plus. Men radioen fungerede fint før men det virker stadig som om det er pga mine led pærer.. Kan det godt være pga dem?

• #5   3. jun 2017 Ja det tror jeg godt det kunne være, selvom det stadig er mærkeligt hvis det er dét. Prøv at koble led-pærerne fra igen, eller montere nogle andre, for at se om det gør nogen forskel?

• #6   3. jun 2017 Det er led pærerne. Bilen er født med halogen dog skiftet til led. Men hvad gør led siden den mister signal til radioen? Jeg synes det så mærkeligt :s

• #7   3. jun 2017 LED´er kan ikke tåle ret mange volt, så der er nok indbygget nogle modstande i soklerne på pærerne, og så udvikler modstandende sikkert noget elektrisk støj, der går i radioen, ligesom en generator kan gøre det.. Når jeg sætter en lader på min bil eller mc i garagen, kan jeg også høre en svag summen i radioen i garagen..

Men ja, prøv at skifte til de oprindelige pærer, og se om ikke interferensen går væk smiley

• #8   3. jun 2017 #7 giver meget god mening. Men jeg vil da ikke skifte til halogen igen fra led når jeg er vænet mig til led så meget. Men jeg ku bare ikke se meningen med hvorfor det sku forstyrre signalet.
    - min usb stik til anlæg virker også af og til der står reader... Nogen gang og nogen gang virker det helt uden problemer. Jeg gætter også på det er pga led pærerne. Men nu er jeg også vænet til at bruge bluetooth nu

• #9   3. jun 2017 Hej
    DET ER DINE LED LAMPER DER GIVER STØJEN I DIN RADIO smiley
    har haft problemet på mit arbejde med flere biler og det er endnu ikke lykkedes at finde en løsning på problemet !
    Støjen kommer fra den "driver" der styrer led lamperne og har vist sig ret umulig at fjerne/dæmpe
    dog kan man opnå et acceptabelt resultat ved at sørge for at stelforbindelser til både antenne selve radio strømforsyning ( minus i strømstikket ) samt metal huset på selve radioen - det fjerner "næsten" støjen men IKKE 100 % smiley
    polobjørn

• #10   3. jun 2017 Jamen problem er der sidder ingen boks/driver på mine led. Sådan ser de ud og det nederste er bare kølegrill eller hvad det nu hedder

profilbillede
  • #11   3. jun 2017 skrev r ikke noget om nogen "boks"
    skrev til dig at det er driveren til LED der giver støjen
    på de lamper du viser billede af er driveren indbygget i selve lampen hvor du IKKE kan se den
    MEN DEN ER DER
    polobjørn

• #12   3. jun 2017 Ja okay troede du mente boks som driveren smiley så der er vel ikke så meget at gør ved det udover skifte dem til halogenpære igen?
    - men tror du også det er derfor min usb stik til sange ikke virker engang i mellem?

• #13   3. jun 2017 NEJ smiley

• #14   3. jun 2017 Så må jeg købe en anden usb stik og prøve smiley

- mange tak for de fornuftige svar smiley

Kommentér på:
radio mister signal når forlygter tændt

Annonce